reklama

Zostanem s Tebou!

Som hrdý na svoje srdce. Zahrávali sa s ním. Bolo spálené, ponižované a zlomené, ale stále bije pre Teba, Princezná......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Celý deň, celú noc Ti vo svojom srdci píšem,

že Ťa neopustím,

že v našej láske zabúdam na nadčasy,

že sme tím - Ty a ja, len my dvaja,

že Ťa nikdy neprepustím!

Prišla si ku mne ako dopis,

čo mi Boh poslal z diaľky,

bez známky a bez obálky,

z veľkou úctou som ho vzal, prečítal - ako už toľkokrát,

sľubujem Ti, že Ťa chcem v živote mať,

nechcem to s Tebou nikdy vzdať!

Obrázok blogu

Celé dni Ti vo svojom srdci píšem,

že Ťa neopustím.

To prázdno, čo mi po Tvojom odchode doma zostane,

tá samota, to ticho, srdce mi bez Teba zastane.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď mám svoju prácu,

všetko pre Teba robím.

Chcem, aby si vedela, že som tu pre Teba,

naša láska je teplo rodinného kozuba.

Poď, životom budeme kráčať spolu,

chvíľu hore, chvíľu dole,

poď, budeme spoločne skúmať svet,

jeden krok vzad, no dva vpred.

Obrázok blogu

Chcem byť k Tebe úprimný,

premýšľam o Tebe veľa,

vlastne takmer vždy,

ráno, keď stávam, 

cez deň pri práci,

večer, keď idem spať,

v noci sa často budím, neviem bez Teba spať.

Si to ty. Si to ty.

Si to vždy ty v mojom srdci......

Obrázok blogu

Ako inšpirácia mi poslúžila pesnička od skupiny Kryštof: Zůstaň tu se mnou. Pieseň bola napísaná k filmu, ale mne poslúžila ako zamyslenie sa nad mojou Princeznou :) a je určený hlavne pre jej srdce :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Klobúk dole, skupina Kryštof. Po pesničke Ty a já ( a iných ) ďalšia veľmi vydarená pieseň.......

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu