reklama

Koukám, že na Vás zavolali psychiatra....Tak vám třeba.

Okolo Valentína sa u nás koná púť zaľúbených. Sväté omše, prednášky, svedectvá, adorácie, koncerty, prechádzky....Proste všetko pre mladých zaľúbených....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja som bol len na prednáške Maxa Kašparů. Je to český psychiater. Okolo svojich dvadsiatich rokov sa obrátil na pravú vieru, vyštudoval slovenské vysoké školy, vzal si za manželku Slovenku a momentálne sa venuje riešením problematík v manželstve u druhých v Čechách.

Hovoril o veľmi zaujímavých témach. Ale ja som spravil jednu veľkú chybu. Prečítal som si v piatok jeden príbeh z knižky Slepačia Polievka pre Dušu: Pravá Láska. Vďaka tomu príbehu som sa nedokázal sústrediť na jeho prednášku a si niečo zapamätať. O čo sa tu chcem podeliť, je ten príbeh veľkej lásky, ktorí ma dojal.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tri krátke slová

Po mnohých rokoch manželstva som v jeden všedný chladný večer pochopila, ako veľa znamenám pre svojho manžela. V ten spomínaný večer vyslovil tri krátke slová, ktoré ma priviedli do stavu eufórie a spôsobili, že mi srdce tĺklo ako splašené. Pripomínalo to pocit, ktorý zažívate pri detskej láske alebo pri novom romániku.

Často mi hovoril, že ma miluje. Nikdy nezabudol na výročie našej svadby alebo na moje narodeniny a po každej stránke bol pozorný partner. Náš pokojný, jednotvárny život bez dramatických udalostí mi vyhovoval.

Ako obyčajne, prišiel v ten večer domov z práce neskôr a večera ho čakala v rúre. Naši traja chlapci boli už najedení a vykúpaní a práve sa rozvaľovali na svojich zvyčajných miestach medzi krbom a televízorom spolu s našimi dvoma psami a dvoma mačkami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V suteréne som prenášala oblečenie z práčky do sušičky, keď som začula, ako sa otvárajú a zatvárajú predné dvere. Keď som vystúpila takmer na posledný schodík, zavesil si svoj nepremokavý plášť, pohľadom preletel po hŕbe malých chlapcov a zvierat pred sebou. V tom som ho počula povedať tri krátke slová:„ Kde sú všetci?”

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu