reklama

Stužková - epické ukončení.... (tretia časť)

Tento článok vôbec nebol v úmysle. Vznikol na základe niekoľkých reakcií z prvej časti. Tak prečo ho píšem?Preto, aby som si viac porozumel s druhýmy ľuďmi. S ľuďmi, ktorí majú tak rozdielne názory od tých mojích....tak, ako je vzdialený východ od západu.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veľmi rád čítam knihy....a raz sa mi dostala do rúk kniha od Eldredga: Divoký v srdci. Od tej chvile sa snažím vstúpiť do hĺbky svojho srdca. Na bratovej svadbe som sa rozhodol, že to je posledná vec, čo robím, čo moje srdce nechce. Nebolo mi tam zle, ale mal som z toho zmiešaný pocit. Stužková bola asi druhá väčšia udalosť, ktorej som povedal nie ( tá prvá bol hokejbal ).

Obrázok blogu

Tieto tri časti hovoria o ,,mojej,, stužkovej, a nie o mojom vzťahu k ženám alebo o utrpení ( to sú asi najviac vyťahované časti prvého článku). Ale aby ste nemali zlé myšlienkové postupy o mne, tak vám to vysvetlím.... O tej žene sa nebudem vyjadrovať. Mám v úmysle napísať o tom celý článok.... Utrpenie. Utrpenie sa snažim prijať, ale ,,len,, telesné( choroba, smäd, hlad, bolesť a iné moje obmedzenia po telesnej stránke....). Stužková bola pre mňa psychické utrpenie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

,,Tono sa zbláznil,,... vyjadril sa jeden z mojich spolužiakov ( iba jeden, ale myslia si to asi viacerí ). Nejde mi o to, aby som robil všetky veci inak, ako ostatný. Ide mi o to, aby som žil podľa svojho srdca, ktoré je ,,nainštalované,, na Boží obraz. Keď mám iný názor na niektoré veci, udalosti, neznamená to, že som blázon alebo až psycho.....

,,Myslím, že autor nepríjme iný názor ako svoj,,..... nepíšem to veľmi rád, ale.... bol som mnohokrát brutálne odmietnutý, takže na základe prežitých udalostí príjmem KAŽDÝ názor, nebudem podľa neho žiť, ale vypočujem si ho.....

,,Neviem si predstaviť ako budú spolu chodiť keď sa nebudú môcť dotýkať,,... ešte som nepočul o tom, že by bol vzťah udávaný na základe dotýkania sa....Asi vám to ušlo, že ja budem ,,chodiť,, s niekým ( chodiť som dal do ,, lebo to slovo nemám rád, nevystihuje podstatu ), kto sa ma bude snažiť milovať, s niekým, kto ma bude brať takého, aký som. Takže verím, že Ona to prežije.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Sám zistíš,že baby nie sú niečo, čomu sa do svadby budeš vyhýbať ako magnet magnetu,,... babám sa nevyhýbam. Bez nich by mi tu na Zemi bolo tak za 4-. S nimi mi je za 1♥ , aj keď sú také, aké sú.....pekné....

Zmysel života v milovaní a odpúštaní nepopieram, ale každý človek má svoj zmysel života. Každý je originálny a jediné čo máme spoločné, tak je cieľ našej cesty ( nekonečné priateľstvo s Bohom ), ale cestu má každý svoju..... iba niekedy sa stretneme s druhýmy, lebo každý má svoj uhol pohľadu.....

Ak by ti stále niektorá časť článkov nedávala spať, tak mi napíš maila (najdeš ho na stránke)....

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu