reklama

Kama mladší Mamateyka 2012

V dňoch od 7. 11. do 10. 11. som žil v športovom duchu. Zúčastnil som sa Kamy - fudbalového turnaja pre mladých chalanov zo saleziánskych stredísk. V mojom prípade išlo o ,,mladších,, - ročník 97 a mladšií. Keďže už dávno nemôžem hrať, tak som sa zúčastnil ako tréner.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Turnaj začal až 9. , ale pre mňa (k chalanom som sa pripojil až na poslednú chvíľu) už v stredu 7., u nás v telocvični. Dohadovali sme spoje, dolaďovali formu hráčov, tímového ducha.... Vo štvrtok ma manažer tímu vypýtal z posledných dvoch hodín (geografie) a mohli sme sa stretnuť o štyroch na stanici. Vlak prišiel s jemným meškaním, ale aj tak sme sa ,,nalodili,, v dobrej nálade a výlet sa mohol začať. Ani sme sa neusalašili a už sme sa presúvali do vlaku na smer Bratislava hlavná stanica. V Plaveckom Štvrtku nám cestu spestrili chalani, ktorí používali trochu odlišný slovník ako my. Don Fero jedného okríkol. Ten dotičný sa ho opýtal, či má s tým problém, išiel a došiel až k nemu. Ale keďže vlak už zastavil v stanici, kde vystupovali, tak sa otočil a vystúpil. Vydýchli sme si a pokračovali ďalej.... V Devínskej Novej Vsi sa k nám pripojil otec Marka Hrdlicu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V Bratislave sme nasadli na autobus a previezli sa k AuParku v Petržalke. Zastávky ubiehali jedna za druhou. Už sme mali pred sebou iba jednu. Aj tá prišla. Všetci chalani aj s don Ferom vystúpili až......až na mňa. Neviem prečo, ale asi som mal slabšiu chvíľku pozornosti, vôbec som nespozoroval, že mám vystúpiť. Nakoniec som vystúpil, ale to bolo len tak ,,o fouz,,. V AuParku sme strávili niečo okolo troch hodín.

Obrázok blogu

Navečer, okolo deviatej, sme sa po svojich presunuli cez nočnú Petržalku na Mamateyku. Tam sme sa ubytovali, a utekali si prezrieť halu, kde sme mali hrať. Večer sme dohodli zápas s Dolním Kubínom. Zápas nám odhalil isté plusi, ale aj mínusi v našom tíme. Prišiel nás pozrieť aj náš bývalí direktor Don Marián Valábek. Zápas sme nakoniec tesne, 9:6, prehrali. Na izbe sme sa ešte najedli a išli spať.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu

V piatok, o deviatej ráno, sme začali program všetci spoločne. Po úvodnom slove prišlo na rad žrebovanie mužstiev do skupín. Nám sa do skupiny pripojili chalani z Kaplnej, Trnávky, Žiliny, Novej Dubnice, Dolného Kubína a Mamateyky. Štatistika zo sobotných zápasov:

Šaštín - Nová Dubnica 2:1

Góly: Dávid Tuma II, žltú kartu dostal náš brankár Juro Polák, gól sme dostali z penalty.

Šaštín - Kaplná 1:0

Gól: Dávid Tuma I

Šaštín - Dolný Kubín 1:5

Gól: Dávid Tuma I

Šaštín - Žilina 5:0

Góly: Dávid Tuma I, Marek Daniel IV

Jeden zápas sme odohrali doobeda a tri poobede.....

V nedeľu sme ešte odohrali dva zápasy:

Šaštín - Mamateyka 0:2

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šaštín - Trnávka 0:9

Skončili sme deviaty. Domov sme si odniesli okrem diplomu aj dobre prežitý spoločný čas....

Stravovali sme sa v neďalekej škole....a chutilo nám...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ranná rozcvička...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Naša izba.....

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Cez turnaj som mal pri sebe foťák, ale keďže zápasy boli veľmi tesné, tak som sa snažil vydolovať z chalanov čo najviac....ale pri poslednom zápase sme nemali čo stratiť. Chalani zápas brali už zo srandy, tak som mohol fotiť....tento zápas si asi všetci vychutnali, ale najviac asi Marek Daniel. Tu je aspoň pár fotiek zo zápasu....

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pravidelne sme prosili Máriu o silu, aby sme hrali ako muži, ale hlavne na jej slávu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Úroveň zápasov zdvihol aj profesionalný rozhodca Miloš Čeladík...

Obrázok blogu

V piatok okolo piatej večer sme mali krátku duchovnú obnovu zo scénkou....po nej nasledovala svätá omša..

Obrázok blogu

Sme radi, že nás chodil povzbudzovať aj pán Hrdlica....Ďakujeme.

Obrázok blogu

Tu sú všetci chalani, ktorí sa zúčastnili turnaja: Dávid Tuma, Marek Hrdlica, Marek Daniel, Palo Salajka, Fábio Krička, Jaroslav Macenauer, Juro a Nicol Polákovci. Všetci podali, myslím, dobrý výkon, až na malé zaváhania sme sa držali ako tím, čo by som im chcel všetkým poďakovať....

Obrázok blogu

Díky, Bože, za prežité chvíle...

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu