reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

reklama

Veľké pravdy malých príbehov

V otcovej škole

Anton Lisinovič

V otcovej škole

Slová, ktoré povie otec svojmu dieťaťu pokojne doma, nie sú výrazne počuť, ale aj tak ich počujú budúce generácie.....

  • 17. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Dedkove čerešne

Anton Lisinovič

Dedkove čerešne

Otec zobral malého synčeka naoberať čerešne, čo boli vysadené v rade pri poľnej ceste. „Tieto čerešne sadil ešte môj otec, teda tvoj dedko, ktorý zomrel po ťažkej chorobe pred mnohými rokmi.” Synček sa nechápavo spýtal: „ A načo sadil tieto stromy len tak voľne do prírody?” Otec odpovedal: „ To preto, aby si raz mohol hocikto z nich naoberať.” „A prečo radšej neodpočíval?” synček pokračoval. „Lebo pomoc blížnemu je cennejšia ako oddych.”

  • 8. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 293x
  • 1
Kyle

Anton Lisinovič

Kyle

Raz, keď som bol nováčikom na strednej škole, uvidel som chalana z našej triedy, ktorý išiel zo školy. Volal sa Kyle. Vyzeralo to, že nesie domov všetky svoje učebnice. Myslel som si: Kto by odnášal v piatok všetky knižky? Musí to byť pekný somár! Ja som mal naplánovanú cez víkend párty a futbalový zápas s priateľmi na zajtrajšok poobede. Pokrčil som plecami a išiel som ďalej. Ako som tak išiel, uvidel som bandu chalanov, čo utekali jeho smerom. Bežali na neho. Vytrhli mu knižky z ruky, podrazili nohy tak, že pristál v blate. Jeho okuliare odleteli a videl som ich dopadnúť do trávy niekoľko metrov od neho. Pozrel sa na mňa a ja som uvidel ten strašný smútok v jeho očiach. Trhalo mi to srdce. Pribehol som mu na pomoc. Podal som mu okuliare a povedal som.......

  • 12. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 540x
  • 0
Jenom sláma

Anton Lisinovič

Jenom sláma

Tomáš Akvinský, snad největší teolog všech dob, ke konci života náhle přestal psát. Když si jeho tajemník postěžoval, že dílo zůstane nedokončeno, Tomáš odpověděl:........

  • 10. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 244x
  • 1
Boj mezi vlky

Anton Lisinovič

Boj mezi vlky

Mezi Indiány kmene Navajo koluje krásny príběh. Starý Navajo vyprávěl svému vnukovi, že má dojem, že v jeho nitru zuří boj. Připadalo mu to jako boj mezi dvěma vlky........

  • 8. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 217x
  • 0
reklama
Vo vhodnej vzdialenosti

Anton Lisinovič

Vo vhodnej vzdialenosti

Jedného dňa sa filozof opýtal svojich žiakov: „Prečo ľudia na seba kričia, keď sú nahnevaný?”Žiaci sa na chvíľku zamysleli. „Lebo sme rozčúlený!”, odpovedal jeden z nich. „Preto kričíme!” „Ale prečo máš kričať, keď je ten druhý vedľa Teba?”, spýtal sa filozof. „Nemôžeš hovoriť potichu? Prečo kričíš, keď sa na niekoho hneváš?”

  • 25. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 214x
  • 0
Nebudem bežať

Anton Lisinovič

Nebudem bežať

Eric Liddel bol šampiónom v behu. V roku 1923 bol víťazom na 100 m v súťaži najlepších anglických atlétov. Vybrali ho teda, aby reprezentoval Anglicko na olympijských hrách v Paríži v roku 1924........

  • 20. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
Edison a Pán Boh

Anton Lisinovič

Edison a Pán Boh

Veľký vynálezca Edison bol zanietený pracovník. A napriek tomu si vždy v nedeľu našiel čas na prechádzku so svojou vnučkou. Päťročná vnučka už počula rozprávať o gramofone. „ Starý otec,” spytovala sa, „ ty si vymyslel prvý rozprávajúci stroj?” „Nie,” odpovedal skromne Edison,

  • 16. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 202x
  • 0
Prvá cena - nezištná láska

Anton Lisinovič

Prvá cena - nezištná láska

Pred Medzinárodným dňom žien vyhlásilo rádio súťaž. Ženy mali odpovedať iba na jednu súťažnú otázku: „ Ktorá je najkrajšia veta, akú môže žena vôbec počuť?”

  • 26. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 273x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu