reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

reklama

Príroda objektívom

Zoo Zlín - Kúsok zo zázračnej planéty

Anton Lisinovič

Zoo Zlín - Kúsok zo zázračnej planéty

V auguste tohto roka sme sa niektorí zo spoločenstva vybrali do zoo blízko slovenských hraníc, do Zlína....

  • 25. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 082x
  • 0
Zoo Hodonín - Cesta okolo sveta na jednom mieste

Anton Lisinovič

Zoo Hodonín - Cesta okolo sveta na jednom mieste

Už predomnou tu na sme-čku prirovnali návštevu zoo ako cestu okolo sveta na jednom mieste. Síce zoo v Hodoníne nemá taký široký výber ,,prírody,, ako iné zoo v Česku a na Slovensku, ale určite sa oplatí navštíviť v rámci oddychu.

  • 13. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 881x
  • 0
Skautík na výprave ( 14.diel ) - V Tatrách

Anton Lisinovič

Skautík na výprave ( 14.diel ) - V Tatrách

V Tatrách sa stopy stratia, ľudský pach vdýchne kôra stromov, v nich všetko onemie, moje divoké srdce len tam cíti domov.......

  • 3. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 0
Skautík na výprave ( 13.diel ) - Z Lomnice do Lomnice cez Štart

Anton Lisinovič

Skautík na výprave ( 13.diel ) - Z Lomnice do Lomnice cez Štart

Môj posledný celý deň v Tatrách. Keďže predpoveď počasia nebola priaznivá a k tomu ešte tá včerajšia búrka, výber trasy pre poslednú tatranskú etapu bola jasná: musí to byť niečo krátke a rýchle........

  • 1. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 0
Skautík na výprave ( 12.diel ) - Z Lomnice do Lomnice cez Skalnaté pleso

Anton Lisinovič

Skautík na výprave ( 12.diel ) - Z Lomnice do Lomnice cez Skalnaté pleso

Pred pár rokmi som išiel na Skalnaté pleso z Hrebienka a cez Zamkovského chatu, teraz som chcel prísť hore z druhej strany po modrej značke cez Folvarskú poľanu........

  • 30. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 805x
  • 0
reklama
Skautík na výprave ( 11.diel ) - Z Lomnice do Lomnice cez Batizovské a Velické pleso

Anton Lisinovič

Skautík na výprave ( 11.diel ) - Z Lomnice do Lomnice cez Batizovské a Velické pleso

Čakalo ma Popradské pleso, Ostrvá, Batizovské a Velické pleso, Sliezky dom, Hrebienok a vodopády Studeného potoka. Celkovo 29 km. Ale hlavne ma čakal pekný pohľad na naše Tatry........

  • 18. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 860x
  • 0
Skautík na výprave ( 10.diel ) - Rysy (2 503 m.)

Anton Lisinovič

Skautík na výprave ( 10.diel ) - Rysy (2 503 m.)

Koniec tohtoročných letných prázdnin sme zase strávili v Tatrách, presne v Tatranskej Lomnici, kde sme chceli načerpať nové sily a oddýchnuť si od ,,všedných,, dní........

  • 16. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 836x
  • 1
Zasneženou (ne)cestou

Anton Lisinovič

Zasneženou (ne)cestou

Do národnej prírodnej rezervácie Zelienka je to od nás hodina tam a hodina späť. Vďaka môjmu GPS umiestnenej niekde v žalúdku namiesto hlavy, mi to trvalo skoro celý deň......

  • 12. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 467x
  • 0
Na prelome rokov.......

Anton Lisinovič

Na prelome rokov.......

Rok 2014 sme v sile nášho spoločenstva ukončili na neďalekom ,,vrchu,, s názvom Zváčka.....

  • 3. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 220x
  • 0
Detaily života v lese.....

Anton Lisinovič

Detaily života v lese.....

....po dvoch dňoch dažďa počas troch hodín voľného času.....

  • 8. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 233x
  • 1
reklama
Na hubách

Anton Lisinovič

Na hubách

Posledné chvíle pre hubárov počas babieho leta.....

  • 13. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 305x
  • 0
Jar vždy porazí zimu....

Anton Lisinovič

Jar vždy porazí zimu....

Teda aspoň v prírode to tak pravidelne býva. Ale aká ,,slabá/silná,, jar bude, keď zima u nás nebola skoro žiadna? A leto?

  • 12. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 201x
  • 0
Náučný chodník Gazarka - chata Lásek ( 2. časť )

Anton Lisinovič

Náučný chodník Gazarka - chata Lásek ( 2. časť )

Náučné lokality sú prírodovedne a kultúrno-historicky hodnotné územia s vysokou výpovednou hodnotou. Ku koncu roka 2007 bolo na Slovensku viac ako 230 náučných chodníkov.(www.naucnechodniky.sk)

  • 10. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 543x
  • 1
Lesný muž IV

Anton Lisinovič

Lesný muž IV

Nekteří lidé sliší svůj vnitřní hlas nadmíru jasne a jejich kroky životem jsou tímto hlasem vedeny. Takový lidé často přídou o rozum nebo.....

  • 23. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 169x
  • 0
Lesný Muž III

Anton Lisinovič

Lesný Muž III

Už dávno som počul, že sa v okolí Šaštína nachádza studnička zo sírnatou vodou. Po doladení posledných informácií ohľadom miesta výskytu som sa v piatok 10.5. išiel prejsť. Samozrejme, s mojím najlepším neživým kamarátom.....

  • 12. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 292x
  • 0
reklama
Lesný Muž II

Anton Lisinovič

Lesný Muž II

Ešte v čase, keď sa začalo tento rok oteplovať, som našiel v lese, asi vo vzdialenosti 4 km, močiar. Dnes som mal trochu čas, takže som si tam na tri hodiny odskočil....

  • 26. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 211x
  • 0
Lesný Muž I

Anton Lisinovič

Lesný Muž I

Mám rád pobyt v prírode/v lese ( najlepšie v dažďovom pralese, ale ten sa u nás zatiaľ nenachádza =( ). Asi preto mi niektorí hovoria, že som z lesa.....

  • 22. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 249x
  • 1
Prekvapenia zimnej prírody

Anton Lisinovič

Prekvapenia zimnej prírody

Už ako som spomínal, tak som sa bol piatok 4.1. prejsť. Popri chodení po chodníku som sem-tam zišiel z neho a bol som milo prekvapený, že aj napriek zime sa dajú nájsť v machu huby a iné formy života nielen dole na pôde.... Že život v lese nečaká na jar, ale dokáže prekvitať aj v zime...

  • 11. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 173x
  • 0
Náučný chodník Gazarka - chata Lásek

Anton Lisinovič

Náučný chodník Gazarka - chata Lásek

Náučný chodník začína v chatovej oblasti Gazárka a končí v lese pri chate Lásek. Celková jeho dĺžka je 5100 metrov. Popri trase je sprevádzaný náučnými tabuľami, na ktorých sú informácie o lese, živočíchoch a rastlinách v ňom, lesníkoch.... Asi v strede je kaplnka Sedembolestnej Panny Márie. V piatok 4.1.2013 som sa bol prejsť po kaplnku a späť. Chodník má 12 tabulí, ja som prišiel po šiestu. V ten deň som nechcel ísť ďalej, ale keď pôjdem, tak pridám zvyšnú časť......

  • 10. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 628x
  • 0
Chodníček šaštínskymi bormi

Anton Lisinovič

Chodníček šaštínskymi bormi

Dňa 3.1.2013 som sa bol prejsť do lesa. Prešiel som asi tak 6 km. Bolo jemne zamračené a ku koncu som musel schovať foťák, lebo začínalo pršať ( voda so snehom ). Nikoho som nestretol...teda až na pár živočíchov...

  • 3. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 234x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu