reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

reklama

Popis rubriky

Príroda objektívom

Anton Lisinovič

Príroda objektívom

Už od detstva ma to ťahalo k foťáku, a keďže mám rád prírodu, tak sa budem snažiť ju zachytiť čo najlepšie. Fotoaparát mám len chvíľku ( od polovice decembra ), ešte s ním neviem zaobchádzať..... Ak chceš, môžeš mi napísať, ako si ho mám nastaviť na dané fotky....

  • 3. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 122x
  • 0
Top 10

Anton Lisinovič

Top 10

Veľmi rád čítam knihu, pozerám plnohodnotný film, počúvam hudbu. Je v nich veľa pekných myšlienok, úvah, citácií... V rubrike Top 10 by som sa chcel podeliť o niektoré z nich. Budem sa snažiť do rubriky pridávať články pravidelne, každých desať dní... Budú napísané ako som ich videl alebo počul - buď v slovenčine alebo v ,,nespisovnej,, češtine. Niektoré z nich (pre mňa všetky) stoja za premýšlanie.....

  • 12. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 135x
  • 0
Recenzia rozumne využitého času

Anton Lisinovič

Recenzia rozumne využitého času

V tejto rubrike budem písať o knihách, filmoch, ale aj o prežitých udalostiach, za ktoré som rád, že som ich prežil. Bude to môj pohľad na danú situáciu, s ktorou nemusíš súhlasiť. Mňa formovali isté udalosti, vďaka ktorým mám istý uhol pohľadu na darovaný čas od Boha....

  • 7. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 136x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu