reklama

Skautík na výprave ( 11.diel ) - Z Lomnice do Lomnice cez Batizovské a Velické pleso

Čakalo ma Popradské pleso, Ostrvá, Batizovské a Velické pleso, Sliezky dom, Hrebienok a vodopády Studeného potoka. Celkovo 29 km. Ale hlavne ma čakal pekný pohľad na naše Tatry........

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 28.8.2016

Začiatok etapy bol prakticky taký istý ako deň predtým. Chcel som stihnúť vlak na Štrbské pleso o 7:34 a vystúpiť z neho o 8:45 v Popradskom plese. Počas cesty vlakom v tomto čase sa nemusí v Starom Smokovci presadať na iný vlak. Ide priamo až do Štrbského plesa.......

Po asfaltke a plese ma čakal cik-cak chodník smerom na sedlo pod Ostrvou a potom ešte dlhá cesta po červenej značke smerom na východ až do Tatranskej Lomnice........

Od sedla pod Ostrvou som mal pekný výhľad na Nízke Tatry vďaka slnku, čo môj pobyt v horách spríjemnilo. Po vyjdení z tieňa ( kde bolo pre mňa dosť chladno ) pri stúpaní do sedla ma slnečné lúče už v nedeľu neupustili. Pri pohľade späť na túto tatranskú etapu si ešte viac uvedomujem, aké bolo počasie pekné, takže spomienky na Tatry budú trvať ešte dlho........

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím uznať, že voda v Batizovskom plese alebo pri vodopádoch Studeného potoka bola fajn ovlažujúca. Ja viem, nemám si predstavovať, čo všetko ľudia nadomnou hore prúdom robili v tej vode, ale aj tak mi to za to ovlaženie stálo. A nebolo ani času si vodu prevariť, ako to hovorí Bear Grylls........

Pri Sliezkom dome a Velickom plese som sa na poslednú chvíľu rozhodol ísť ,,už iba,, na Hrebienok a do Lomnice a vypustil som z hlavy nápad si to šiknúť na Poľský hrebeň, cez Prielom až na Zbojnícku chatu a cez Rainerovu chatu a vodopády do Lomnice. Predĺžená trasa by bola iba o päť kilometrov dlhšia, ale neviem v akom stave by som došiel na chatku. Výhľady v Tatrách boli pekné, dovolenka krátka, takže nebolo treba sa zbytočne rozbiť, pretože aj v pondelok ma čakala pekná etapa........

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Záver bol ako to už tradične na ceste medzi Hrebienkom a Lomnicou býva o slušnom prebiehaní ľudí a tešení sa na sprchu a voľný čas až do večera.......

Obrázok blogu

Nad Popradským plesom.......

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Štrbské pleso.......

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Okolo Batizovského plesa........

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Gerlach......

Obrázok blogu

Sliezky dom......

Obrázok blogu

......a Velické pleso.

Obrázok blogu

O behu TU

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Sliezky dom a moja cesta k nemu v ľavo.......

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

K vodopádom Studeného potoka......

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Po príchode na asfaltku, ktorá ide ku Štartu, som išiel chvíľu hore a do Lomnice som prišiel po zelenej značke. Celkovo som dal 29 km, čo bola dovtedy moja najdlhšia a najnáročnejšia etapa.........

Obrázok blogu
Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu