reklama

Kto je na vine za prehru s Nemeckom? Fanúšik!

Po dvoch úspešne vyhratých zápasoch na MS v hokeji dnes naši hokejisti prehrali dobre rozbehnutý zápas s Nemeckom. No, a je to tu. Konečne sa začala naša negatívna séria prehratých zápasov na majstrovstvách.......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnešný zápas som nemal možnosť nejako dlhšie sledovať. Predĺžená pracovná doba a iné povinnosti mi nedovolili sa posadiť pred tv a fandiť našim. Iba som zaregistroval gól na 1:0 a koniec prvej tretiny. Všetko nasvedčovalo na ďalší výborný zápas pre našich a ďalšie tri body do tabuľky. Hovorím si: „Keď prídem pred tv za hodinu, bude takých 4:0, Jurčo 1+1 a už sa môžeme sústrediť na zajtrajší zápas.“ No bol som nemilo prekvapený z výsledku. Že 1:3???? To neni možné!!! Ale stáva sa. Bolo dosť času na obrátenie výsledku. Bolo pred treťou tretinou..........

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zápas sme nakoniec prehrali. Pre tých čo to ešte nevedia, tak 1:5. Fakt škoda. Prehra bolí. Ale máme pred sebou štyri zápasy, takže hráme o 12 bodov. Prehra by mi tak ani nevadila. Ale asi po troch hodinách som sa dostal k netu, že však aké sú ohlasy médií na náš výkon. Kde sme vlastne zlyhali. Čakal som zase reči typu: „Hrali sme 20 minút namiesto 60-tich,“ „Odskakovali puky, veľa sa vylučovalo, ešte niesme zohratí, “ a tak ďalej........

No na moje veľké prekvapenie, jeden z prvých článkov bol ten Hlasujte, ktorý Slovák......a bla bla bláá. Nájdite si ho na smečku sami, lebo mňa fest nasr...... To sme celý my, Slováci. Hneď ukázať na jednotlivca a potrestať ho. Ja neviem, prečo sme prehrali, ale prečo sme taký sprostí, že si hneď hlavu zapraceme takýmito blbosťami, ktoré absolútne nie sú podstatné......

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jasne že je dôležité sa chýb vyvarovať! A áno, naši hráči sú profesionáli, takže musia mať nejakú úroveň. Ja by som ale aj tak zhodnotenie zápasu nechal na profíkov, ktorí sú v týme. Už aj každý hráč ten zápas videl ináč. (Minimálne teda brankári. Majú mriežku na helme :)) Určite nikto nepotrebuje vidieť vyjadrenie nás amatérov, ktorí sa možno po rokoch driny aj udržíme na korčulách na našich , občas zamrznutých rybníkoch. ( Kde sú tie časy korčulovania od novembra po marec! ) A podľa mňa je to nefér aj voči samotným hráčom. Normálny fanúšik rozoberá prehru a nie toho ,,debila,, čo sa nechal vylúčiť za zdvihnutú hokejku. Zaujímalo by ma, koľkí to nevzdali aj za stavu 1:3; 1:4. Či ste našim priali výhru aj po druhej tretine. Strašne nám chýba ,,čnosť,, povzbudzovania sa a dôvery v ťažkých časoch. Som zvedavý, koľkí by hlasovali pred zápasom proti Bielorusom, že vyhráme.......

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dá sa na túto tému napísať viac, ale už nemám čas. Ten môj venovaný hokeju sa práve minul. Takže ak sa mám narýchlo vyjadriť k ankete, ktorý Slovák ma najviac sklamal....je to ten, čo tam zahlasoval za toho ,,svojho,,. A že ich tam je!!!!

Slovensko do toho!!! Zajtra to natreme tým Bielorusom!!! No bude stačiť 1:0. Gól Jurčo, asistencie Marinčin so Sekerom. Fajnovučko ,šadaut, pre Baroša. Ja bych ho dal úplne v pohode chytať. No dobre, ešteže niesom tréner........

P.S.: ( Pre hejterov tohto článku ) Ja som fakt za nikoho nehlasoval! 

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu