reklama

Zahoď život, ktorý žiješ iba zo zvyku!

Dnes mám narodeniny. Nikdy som nemal rád ich oslavu. Pred rokom som si však uvedomil, že vlastne ten môj narodeninový deň nie je o mne, ale o tých, čo mi vošli do života. Čo o mňa zakopli. A nevadí im to....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí ma akokoľvek v živote formovali, či už pozitívne alebo negatívne. Dúfam, že tých prvých je viac, ako tých druhých. Ďakujem aj všetkým tým, ktorí sa neboja byť samým sebou. Ponúkam aj ich zoznam, pretože mi idú príkladom, sú pre mňa vzorom - možno pomôžu aj Tebe: ( niektorí sú už mŕtvy alebo ani nikdy neexistovali )

Obrázok blogu

Ján Pavol II.

Obrázok blogu

Ján Krstiteľ

Obrázok blogu

Maximilián Kolbe

Obrázok blogu

Viktor Frankl

Obrázok blogu

 Kilian Jornet

Obrázok blogu

Bear Grylls

Obrázok blogu

Kaka

Obrázok blogu

Nasťa Kuzminová

Obrázok blogu

Yip Man

Obrázok blogu

Nelson Mandela

Obrázok blogu

Vdp. Marian Kuffa

Obrázok blogu

Niki Lauda

Obrázok blogu

Posledný Samuraj

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Maximus

Obrázok blogu

William Wallace a jeho družina

Obrázok blogu

Winnetou

Obrázok blogu

Batman

Obrázok blogu

Iron Man

Obrázok blogu

Gojko Mitič ako Ulzana

Do tejto skupiny patria ešte kamaráti zo stretka, niektorí rodičia našich oratkovských detí či ľudia, ktorí nezištne pomáhajú druhým a nikdy som nezistil ich meno. Spisovateľ Vittorio Messori, Páter Pio, Matka Tereza, kráľ Dávid a jeho syn Šalamún, Samsom, prorok Samuel, Marek Šefčík, Pavol Hudák a iný..........

Keď ľudia chcú použiť symbol na vyjadrenie svojho života, vyberajú si väčšinou kolotoč, bicykel, šachovnicu a iné. Ak by som sa mal zhodnotiť ja, bolo by to zvieratko losos. Keď chce prežiť, musí ísť proti prúdu. A to do svojej smrti..........

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Je toho veľmi veľa, čo by som tu mohol napísať. Ale nakoniec chcem pripojiť ešte jednu pesničku, cez ktorú sa dozvieš o mne viac. Aj vek :)

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu