reklama

Pred tretím kolom prezidentských volieb

Po dvoch kolách prezidentských volieb máme už jasného víťaza. Je ním pán Kiska. To už vieme. Ale pozor! Je tu ešte tretie kolo. Príďte voliť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Koho alebo čo budeme voliť? My, obyčajný ľudia, budeme mať veľmi veľa koloniek. Napríklad: budem mu veriť/nebudem; budem na neho nadávať/nebudem; budem na neho ukazovať prstom/podám mu pomocnú ruku; budem sa za neho modliť/budem ho preklínať.....

A len jeden človek bude mať úplne iný papier. A to je sám pán prezident Kiska. Ale on bude mať len dve kolónky:

1) Budem im verný; nebudem im klamať; pripomínať im ich zlú minulosť; pôjdem im príkladom; pomôžem im vstať z toho bahna a postavím ich na nohy; budem ich reprezentovať čestne tak rovnako ako aj vo svojom súkromí, tak aj pri návšteve vo Washingtone pred pánom Obamom; podporím rodinu; budem za život; budem mužom...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2) Začnem ich podvádzať hneď od začiatku; budem ich byť, nech vidia akú mám moc; budem sa im vysmievať, keď budú v núdzi; nasľubujem im istoty a dostanú VH; všetko im zakážem; nič im nedovolím; vyhlásim, že som si otvoril nový účet, aby mi mal kde chodiť môj nový prezidentský príjem ( a vy pritom budete žiť len z pár eúr mesačne ); budem zástancom Gender ideológie a určite proti životu; budem sa hrať na supermuža......

A kedy sa bude voliť? Hneď v prvý deň nástupu pána Kisku do úradu ( na prezidentský stolec ).

Kto si čo vybere? Ja nového pána prezidenta síce nepoznám, ale verím, že pokiaľ bude za ním stáť ľud, bude ,,čo k čomu,,.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P.S.: Ja sa do politiky veľmi nerozumiem, tak mi prepáčte, keď som hore uviedol nepodstané veci. Ale nepodstané veci pre koho? Pre politológa alebo pre obyčajných ľudí ( a nezávislé osobnosti ).

Takže prídite! Ide o život!

S druhým kolom sa mi veľmi spája jedna pesnička...však posúďte sami.....

((malokedy))

http://www.youtube.com/watch?v=cUNyuR_LruE

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu