reklama

Benedikt 16. nás má menej rád ako Ján Pavol 2.....

Tak túto vetu zapotila ,, naša milá ,, Markíza v niektorých správach minulí týždeň. Ja osobne som tie správy nepozeral - to je pod moju úroveň. Dozvedel som sa to v piatok ( 8.2.) na Modlitbovom stretnutí za kňazov, ktorému bol hosťom pán biskup Haľko....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Každý si môže urobiť obraz o terajšom Pápežovi sám, aj bez pomoci médií. Ja osobne mám tohto ,, Jožka ,, veľmi rád. Je to veľký Borec s veľkým B. Byť na takej úrovni ako on, to by som tu na Zemi musel žiť asi tri storočia. Teraz je na neho zvýšená agresivita zo strany Slovákov, pretože odvolal z funkcie trnavského biskupa. O tomto viem veľmi málo, tak sa tu nebudem na túto tému zbytočne vyjadrovať.....

Markízu je pre mňa úplne zbytočné pozerať. Ako ja zvyknem hovoriť: „ Nic mi nedává.” Namiesto toho, aby dali film, ktorý trvá 2 hodiny na 2 hodiny, ho dajú skoro na 3,5 hodiny, aby sme čas nevyužívali, ale zabíjali. Ale ÁNO, treba mať reklamy, však chceme zarobiť, zarobiť, zarobiť a mať v hlavách nasr....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo sa týka toho výroku na naších pápežov, Benedikta a Karola ( ja mu móžem hovorit krstným menem, lebo je to múj birmovný patrón - teraz sa musí v Nebi riadne smiať =) ), tak:

Výrok je asi na základe neprijatia pápeža o návšteve Slovenska na tento rok....

Toto sú argumenty nastavené proti výroku:......

1) Pápež Ján Pavol 2 k nám prvýkrát prišiel, keď bol 12 rokov na Petrovom stolci. Benedikt 16 je pápežom ,, iba ,, ôsmi rok.....

2) Pápež Ján Pavol 2 k nám prvýkrát prišiel, keď mal 70 rokov, Benedikt má 86. Kde já budem v jeho veku? Už bude zo mňa kopka prachu....

3) Pápež ako taký, nás má rád rovnako všetkých. Či to je Ján Pavol, Benedikt alebo ešte prvý pápež Peter....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4) Zahrajme sa teraz na KEBY: keby tá veta platila, tak by sme sa nemali čo čudovať, lebo Ján Pavol je Slovan - má blízko k nám Slovákom. A Benedikt je German.......Ale máme šťastie, že tá veta neplatí......

5) Robiť náhlé rozhodnutia kvôli tomu, lebo pápež odvolal biskupa, mi príde veľmi povrchné. Nikto nevie úplne prečo sa pápež tak rozhodol....

6) Človek, by nemal porovnávať dve úplne odlišné osobnosti. Jánovi Pavlovi sa hovorilo ,,Atlét na petrovom stolci,, - pretože chodil všade po svete. Benedikt je teológ - píše knihy → viac ako Ján Pavol....( Kde je naša slovenská spoločnosť, my nečítame, ale sme na fejsbučiku...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Článok nieje dlhý, lebo sa učím na maturitu, ale nedalo mi nezareagovať, keď vidím a počujem, čo sa deje...

Svätý Pápeži, orodujte za Slovenský národ....

Anton Lisinovič

Anton Lisinovič

Bloger 
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  64x

„Skutečný olympionik se nikdy nevzdá!” (Pierre de Coubertin)„Dúfam v to najlepšie, pripravujem sa na najhoršie!”„Ľudia si myslia, že ostať sám spôsobuje, že sa cítite opustený, ale myslím, že to nie je pravda. Byť obklopený nesprávnymi ľuďmi, to je tá najväčšia samota na svete!” (Kim Cilbertson) Zoznam autorových rubrík:  Muž a ženaSkautík na výpraveDie Meiste MusikPopis rubrikyRozumne využitý časTop 10Filozofia a životný postojPrímestský táborRaritné prípadyOratkoPríroda objektívomVeľké pravdy malých príbehovRecenzie

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu